onsdag 13 juni 2012

Nu är det dags igen

Cykla 30 mil runt Vättern är en av årets höjdpunkter för mig. Många tycker att det är långt....OK, 30 mil på en cykel är långt. Eftersom cykla är något av det roligaste jag vet så tycker jag ju längre det är desto roligare är det.
Det enda man hoppas är att vädret blir något så när OK.....med inte för mycket regn.
Min form är något så när och jag hoppas att den ska räcka för att ta mig runt pölen utan att bli för sliten.
Uppladningen har börjat.....dricker kolhydratsörja....och äter fikabröd och annat onödigt.....allt för att få i mig allt som behövs för rundan.

Cykeln är klar......sista testturen va i morse innan jobbet och den gick som ett spjut.

Nu kör vi......

Cykeln klar och pumpad

Matti klar för Vättern

Johan är laddad
Micke också cykla i helgen, kör ett 24 timmars MTB lopp i Danmark
Vagnparken för helgen
Bonusbild, Olof H. killen som introducerade belgisk kedja i Skåne
                                                                           

4 kommentarer:

  1. Stort Lycka Till!!!

    Jag håller tummarna för er!!!

    Tyvärr...Är jag inte med och cyklar runt pölen i år!

    Mvh. Pierre

    SvaraRadera
  2. Lycka till Håkan!
    Själv skall jag träna fem mil
    på lördag.
    Jag tror jag kör holländsk kedja......

    Coach

    SvaraRadera
  3. Nåå, Hur gick det??

    SvaraRadera
  4. Ja. Det surras ju en del, kan man få en ärlig rapport från hur det gått i mas/Cc-Klungan?

    SvaraRadera