måndag 24 september 2012

Här händer inte mycket

Det blir inte lättare att komma igång när åren går
                                                         



Här händer inte mycket, går mest och väntar på att inspirationen ska rinna till. Senaste veckan har jag mest jobbat och varken haft lust eller tid att träna. Denna symton är inte helt ovanlig för mig när säsongen börjar gå mot sitt slut. Men en slappevecka till sen är det dags att dra igång igen.....jag känner att suget finns där bak i skallen någonstans. Annars känner mest hur man svullnar till för varje dag som går....tränar inget och äter som om man tränar är ingen bra kombination om man satsar på Beach 2013. När väl träningen är igång kör jag igång med min vanliga diet ELAMSLAE vilket funkar bra för mig. Jag bryr mig inte om nymodigheter som LCHF, Montignac, South Beach, Atkins vilket jag inte tycker funkar. För mig funkar endast min egen diet som för övrigt står för EatLikeAMosquitoShitLikeAElephant.
Det gäller att hålla diet
                                                                                      
När väl jag är igång skall jag damma av testcykeln och möta min kompis fölets kompis Tabata, vilket ska bli ett nöje
Japanska intervaller som härdar
                                                                  
Återkommer med rapport när jag väl fått tummarna ur.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar